niedziela, 14 października 2007


....gra trwa dalej, kolejna edycja, dalej wspaniałe nagrody do zdobycia, przede wszystkim punkty do nieba - jeśli jeszcze nie zaczęłaś/ nie zacząłeś ich kolekcjonować, to lepiej się pospiesz, bo jak to mówią w poważniejszych książkach i mniej udanych dramatach...."nie znasz dnia i godziny".....zwłaszcza jak zepsuł ci się zegarek....a wkoło nikogo kto mógłby powiedzieć, "która" - jak już pisałem, gra toczy się dalej, kilka osób wygrało wczoraj i zdobyło wyspę samotnego galernika i dla nich szacun (karolina, bartek, daniel, kasia) - dla kasi obiecane 10 pkt....... z tego co udało mi się ustalić gra cieszy się też zainteresowaniem w takim śmiesznym małym państewku jak Luxemburg, no i w kręgach o lekko podejrzanej proweniencji, coś jakby "m jak mafia".....także widać robi się towarzycho i niedługo samotny galernik będzie potrzebował jakiegoś bardziej niż czarnego białego oscypka do pomocy, by parzył kawę i podawał ciastka........no ale nie wybiegajmy w tak daleką przyszłość, o której powiedzieć można mniej więcej tyle, może będzie, a może nie, jak to mówią inni "na dwoje babka wróżyła", a że okularów nie nosiła, to konia z rzędem temu co wie, co tam zobaczyła.....ech przepraszam udziela mi się terry i skłonność do przeciągania struny....(nie nie tej z teorii strun, aczkolwiek, to mogłoby być całkiem ciekawe, dla kogoś kto interesuje się problemami współczesnej fizyki.....jest ktoś taki na sali??.....nie??....no więc, tak.......kiepski film wczoraj widziałem (umiejętna zmiana tematu), kino rumuńskie jest chyba w zapaści, a przynajmniej ja jej dostawałem, oglądając film, którego tytuł stanowi świetną autorecenzję: Reszta jest milczeniem........) ......a film oglądałem kosztem meczu naszych gryfów.....3:1 panowie i to w mrokach średniowiecza...taki wynik, w takich okolicznościach przyrody, to jak bunt wobec bezdzietnego, cierpiącego na impotencję losu.......więc tym bardziej szacun.....dla was też 10 pkt do nieba!

Brak komentarzy: